نمایندگی نصب ایزوگام در ازگل

قیمت ایزوگام در ازگل,قیرگونی و آسفالت در ازگل

شرکت ایزوگام پارسیان ارائه دهنده خدمات اجرا و نصب ایزوگام در تهران و حومه همراه با کادری مجرب و با تجربه در خدمت تمامی مشتریان گرامی می باشد.استفاده از بهترین برندهای ایزوگام تولید شده در ایران توسط تیم اجرای ایزوگام،ایزوگام پارسیان در کم ترین زمان ممکن و به بهترین نحو با رعایت استاندارد های اجرا و نصب ایزوگام.ایزوگام ازگل

مشاوره و بازدید رایگان **پاسخگویی تمام وقت**

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت نصب ایزوگام همین حالا با ما تماس بگیرید:انجام کار حتی در روزهای تعطیل.(اجرای ایزوگام و نصب ایزوگام حتی یک متر)

 

تلفن تماس:  09197033050

 

قیمت ایزوگام با نصب در ازگل

 

خدمات شرکت ایزوگام پارسیان در ازگل:

•نصب ایزوگام در تمام مناطق تهران و حومه

•قیمت اجرای قیرگونی دو لایه و تک لایه

•قیمت اجرا قیر کشی سطوح

•قیمت اجرای آسفالت

ایزوگام

ایزوگام نام بازرگانی نوعی عایق رطوبتی ضد نم پیش ساخته است که از فرآورده های نفتی بدست می آید و در عایق کردن انواع سطح هایی که نیاز به ضد نم کردن دارند به کار می رود و در دو نوع فویلدار و بدون فویل در بازار موجود می باشد.ایزوگام توانسته جایگزین روش های قدیمی از جمله قیرگونی و آسفالت شود که نسبت به روش های قدیمی قیمت مناسب تری نیز دارد.نصب ایزوگام باید توسط نصاب ایزوگام حرفه ای و با تجربه انجام پذیرد که تمامی استاندارد های اجرای ایزوگام را رعایت کرده و کاری با کیفیت را به مشتری تحویل دهد.برای داشتن کاری باکیفیت و با دوام اولین گزینه ی مهم انتخاب ایزوگام با کیفیت می باشد که برای انتخاب ایزوگام خوب نیاز به تجربه می باشد و افراد مبتدی به راحتی نمی توانند ایزوگام با کیفیت را شناسایی کنند،گزینه ی دوم برای انجام کاری عالی نصاب ایزوگام حرفه ای و با تجربه است که مسلط به نصب عایق های رطوبتی باشد و در هنگام نصب ایزوگام به تمامی استاندارد ها و اصول نصب عایق توجه کند و در نتیجه کاری با کیفیت را به کارفرما تحویل دهد.

شرکت عایق کاری در صورتی که نمایندگی فروش ایزوگام را داشته باشد می تواند به صورت اعتباری از شرکت خرید کند و پس از نصب یا فروش ایزوگام تحویلی وجه آن را با شرکت تسویه نماید. البته در صورتی که وجه تضمین کافی(چک یا سفته) را از قبل در اختیار شرکت تولید ایزوگام قرار داده باشد.
قیمت خرید ایزوگام برای نمایندگی شامل مقدار کمی سود می باشد از این جهت نمایندگی نصب و فروش نیز می تواند برای مصرف کننده با کمترین سود امر عایق کاری را انجام دهد.
شرکت تولیدی ایزوگام برای نماینده خود تابلو و بنر های مخصوص نمایندگی را به صورت رایگان ارسال و نصب می کند.
شرکت تولیدی ایزوگام جهت فروش بیشتر سیستم ارسال SMS منطقه ای را برای نمایندگی های نصب و فروش خود فعال می کند.
در صورتی که متراژ فروش نمایندگی بیشتر از مقدار تعیین شده باشد.شرکت تولید ایزوگام هدایایی ویژه برای پرسنل نمایندگی فروش در نظر می گیرد.

ارائه درخواست کتبی اخذ نمایندگی توسط متقاضی
تكميل فرم مخصوص اطلاعات نمايندگي، ارائه شده توسط شرکت
تکمیل و امضای فرم تعهد
کپی برابر اصل تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی متقاضی توسط دفاتر اسناد رسمی معتبر
5 قطعه عکس 4*3 رنگی زمینه سفید
کپی برابر اصل ،اساسنامه شرکت فقط برای مشتریان حقوقی ،اخذ نمایندگی فروش ایزوگام
ارائه کپی برابر اصل اجاره نامه یا سند دفتر و انبار (مغازه)
یک عدد پاکت پستی A4 برای ارسال مدارک توسط پست سفارشی جهت صدور گواهی نمایندگی

 

 

 

 

فصل نصب ایزوگام؟

شاید برای برخی از مشتریان این سوال بوجود بیاید که نصب ایزوگام در چه فصلی انجام شود بهتر است و سردر گم هستند که کار خود را باید در چه فصلی انجام دهند که بهتر و با دوام باشد در واقع فصل مشخصی برای نصب ایزوگام تعیین نشد و کاملا هم این امر درست می باشد نصب ایزوگام در تمامی فصول سال امکان پذیر است و در هر فصلی از سال می توان ایزوگام را به بهترین شکل ممکن نصب و اجرا کرد به گونه ای که بیش از ده سال عمر کند در اصل مهم ترین مسئله ای که باید توجه کنید نوع ایزوگام انتخابی و نصاب ایزوگام حرفه ای است این دو عامل باعث ایجاد کاری با کیفیت در هر فصلی از سال می شود و این سوال اشتباهی است که در ذهن مشتریان عزیز شکل میگیرد و حق هم دارند زیرا انجام کاری با کیفیت مطلوب خواسته ی هر مشری می باشد و می توانند در راستای این هر سوالی که داشته باشند را از کسی یا تیمی که قرار است برایشان این کار را انجام دهد بپرسند و به جواب درست و اطمینان خاطر برسند.پس در نتیجه انجام عایق های رطوبتی در تمام فصل های سال امکان پذیر است تنها در صورتی قادر به انجام کار نخواهیم بود که در روزی که قرار است اجرای ایزوگام صورت پذیرد بارندگی باران یا برف را شاهد باشیم که در این روز انجام کار صورت نمی پذیرد و به روزهای بعد انتقال پیدا می کند که مقداری سطح نصب ایزوگام خشک شده و ایزوگام به خوبی روی آن نصب شود. در اینجا قصد داریم اطلاعات بیشتری در رابطه با ایزوگام BOF ارائه دهیم تا بیشتر با این محصول آشنا شوید. ایزوگام BOF از قیر پلیمری ۶۰/۷۰ تهیه شده و همچنین دارای نشان استاندارد ملی ایران نیز می باشد و کارشناسان معتقدند که اگر این محصول براساس استاندارد های تعریف شده تولید گردد دارای حداقل طول عمر ۱۰ سال نیز می باشد. صادرات ایزوگام BOF درجه یک دلیجان به بعضی از کشور های آسیایی از جمله عراق در حال انجام بوده و بعضی از شرکت های داخلی حتی در مدت زمان بسیار کمی نیز که در زمینه ی صادرات ایزوگام BOF فعالیت می کنند توانسته اند سود های بسیار خوبی را به دست آورند. این شرکت ها رشد بسیار خوبی در این زمینه داشته اند. البته شرکت های بازرگانی بسیار زیادی نیز در کشور هستند که با شرکت های تولید کننده ایزوگام BOF در حال همکاری بوده و با شرکت های خارجی قرارداد های کوتاه مدت و بلند مدت در زمینه ی تجارت گستره این ایزوگام امضا کرده اند. برای این مسئله که ایزوگام BOF دلیجان به عنوان یکی از بهترین و مناسب ترین ایزوگام در کشور شناخته می شود دلایل بسیار زیادی وجود دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به مرغوب بودن، وجود بیمه نامه و ضمانتنامه کیفی بر روی این محصول و… اشاره کرد. کارشناسان شرکت ما می توانند مشاوره ها و اطلاعات تخصصی بیشتری در رابطه با خرید ایزوگام BOF مرغوب دلیجان ارائه نمایند. برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی در خصوص خرید ایزوگام لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید. اغلب شرکت های بازرگانی برای این که بتوانند در زمینه ی همکاری با شرکت های خارجی در زمینه ی عرضه عمده ایزوگام BOF عملکرد خوبی داشته باشند سعی می کنند ابتدا نمونه هایی از این ایزوگام را برای شرکت های خارجی ارسال کرده تا آن ها آزمایشات و بررسی های لازم را انجام داده و در صورت تایید کیفیت و مرغوبیت محصول اقدام به عقد قرارداد کوتاه و بلند مدت نمایند.

مناسب ترین قیمت ایزوگام در تهران و بهترین کیفیت کار و استفاده از برند های معتبر در تهران و حومه در کم ترین زمان ممکن توسط تیم اجرایی ایزوگام پارسیان.اجرت نصب ایزوگام در ازگل,بهترین قیمت نصب ایزوگام در تهران,بهترین قیمت نصب ایزوگام در ازگل,خدمات ایزوگام در ازگل,خدمات نصب ایزوگام در ازگل,قیمت ایزوگام دلیجان در ازگل,قیمت اجرای ایزوگام در ازگل,قیمت ایزوگام و قیرگونی,ایزوگام قیمت,ایزوگام منزل در ازگل,اجرای ایزوگام در ازگل,قیمت اجرای ایزوگام در ازگل,قیمت ایزوگام با اجرا در ازگل,بهترین ایزوگام در ازگل,ایزوگام ارزان در ازگل