نمایندگی و قیمت اجرا و نصب ایزوگام در فاطمی


قیمت اجرا و نصب ایزوگام بام گستر دلیجان

قیمت اجرا و نصب ایزوگام در تهران

قیمت اجرا و نصب ایزوگام و قیرگونی

قیمت اجرا و نصب ایزوگام درجه یک

قیمت اجرا و نصب ایزوگام فویلدار

قیمت اجرا و نصب ایزوگام بهترین برند

قیمت اجرا و نصب ایزوگام شرق دلیجان

جهت مشاوره و هماهنگی قیمت و بازدید تماس بگیرید.

              تماس:    09197033050

ایزوگام پارسیان استفاده از برترین برند های ایزوگام در تهران و حومه همراه با کادری مجرب و حرفه ای در نصب و اجرا ایزوگام.قیمت ایزوگام با توجه به نوع ایزوگام مصرفی متفاوت است که این امر به دلیل مواد استفاده شده در تولید ایزوگام مورد نظر می باشد که در قیمت نهایی آن تاثیر گذار است. متراژ کار انجام شده با توجه به مصرف رول ایزوگام محاسبه می شود برای مثال پشت بامی متراژ تقریبی هشتاد متر را دارد، برای این کار تقریبا ده رول ایزوگام فرستاده میشود که یعنی صد متر مربع (1 متر در 10 متر) سپس بعد از اتمام کار یک ایزوگام باقی می ماند که معادل نود متر مربع می باشد، این متراژ مصرفی ضرب در قیمت ایزوگام می شود و در نهایت قیمت نهایی کار محاسبه میشود. شاید برای برخی از مشتریان این سوال بوجود بیاید که چه فصلی مناسب نصب ایزوگام می باشد که ایزوگام به بهترین شکل انجام شود؟ در اصل نصب ایزوگام در تمامی فصول سال امکان پذیر است و در هر فصلی از سال می توان بهترین اجرای ایزوگام را داشته و کاری با دوام و کیفیت بالا به مشتریان تحویل داد.اگر اصول نصب ایزوگام به صورت استاندارد در هنگام اجرا رعایت شود این باعث میشود که در تمام فصل های سال ایزوگام با نصب درجه یک برای مشتری انجام میشود. تمامی ایزوگام های مصرفی شرکت ایزوگام پارسیان از نوع دولایه و فویلدار می باشند و همراه با نشان استاندارد ایران برای مشتریان انجام میشود. ایزوگام نوعی عایق رطوبتی پیش ساخته است که از فرآورده های نفتی بدست می آید،کاربرد ایزوگام برای عایق بندی انواع سطوح از جمله:پشت بام، سرویس بهداشتی، استخر، دیوار و… کار آمد است و برای تمام سطح های نیازمند عایق بندی به کار می رود. متخصصان ما در گروه تولیدی شرق دلیجان با استفاده از دستگاه های پیشرفته روزانه حجم زیادی از ایزوگام طرح دار را در رنگ های متنوع و طرح های مدرن و کلاسیک تولید می کند. با توجه به این که شرکت های مختلفی به تازگی در حال تولید ایزوگام رنگی می باشند ولی اکثر کارشناسان و تاجران ایزوگام رنگی شرق دلیجان را به مصرف کنندگان و خریداران توصیه می کنند. از جمله مهم ترین دلایل این موضوع می توان به تجربه و دانش بالای متخصصان شرکت شرق دلیجان اشاره کرد زیرا هنوز بسیاری از شرکت های فعال به فرمولاسیون خاص و ایده آل برای تولید انواع ایزوگام طرح دار دست نیافته اند و یا از تکنولوژی روز دنیا برای تولید این محصول جدید برخوردار نمی باشند. مهندسان و متخصصان ما در مجموعه شرق دلیجان آماده ی ارائه ی اطلاعات بیشتر در زمینه تفاوت ایزوگام طرح دار رنگی شرق دلیجان با محصولات مشابه موجود در بازار می باشند. ایزوگام نقش دار رنگی که بسیار شیک و مقاوم در برابر رطوبت می باشد و قیمت ایزوگام نقش دار بر اساس مواد اولیه و طرح و رنگ انتخابی قیمت گذاری شده در اختیار خریداران قرار می گیرد و همچنین که این ایزوگام تنوع زیادی در رنگ و نقش دارد و به تازگی وارد بازار فروش شده است، بسیار مورد توجه قرار گرفته و جایگاه خود را در میان خریداران پیدا کرده است. ایزوگام نقش دار و قیمت ایزوگام نقش دار جدا از طرح و رنگ زیبایش، بسیار با دوام و کیفیت خوبی در برابر رطوبت دارد که خود بسیار حائز اهمیت است.

عایق های پیش ساخته ایزوگام از مواد تشکیل دهنده ای مانند؛ قیر صنعتی، مواد پلیمری، پلی پروپیلن، پلی استر سوزنی، پودر تالک و در بعضی از عایق ها پودر مس هم به کار می رود. این شعار نیست، بلکه واقعیتی است که ما با اطمینان خاطر، از صحت آن، مطمئنیم و کیفیت و قیمت ایزوگام نقش دار رنگی از هر نظر عالی و اگر چه قیمتش هم بالا باشد ولی کیفیت عالی و طرح زیبای آن می تواند دلیل بر آن باشد که با توجه به شناخت کافی و اعتماد به شرکت سازنده اش که از هر نظر به اعتماد خریدار ارزش قائل بوده و بهترین محصول شرکت خود را ارائه داده است تا از هر لحاظ ایزوگام رنگی بی نقص باشد و خریدار آن از خرید خود راضی باشد. برای آشنایی و شناخت هر چه بیشتر با انواع ایزوگام و قیمت ایزوگام نقش دار پیشنهاد می شود با کارشناسان ما در ارتباط باشید. در حال حاضر فروش ایزوگام نقش دار و رنگی با طرح های آجری و سنگی و سرامیکی با کیفیت عالی توسط شرکت ایزوگام هیرمان تولید و روانه بازار می شود.
ایزوگام نقش دار به صورت ایزوگامی روکش دار تولید می شود و در این نوع عایق رطوبتی که طرح ها و شکل های بسیار زیبایی دارد، دقت و توجه بسیاری به عمل می آید به طوری که بسیار زیبا و منحصر به فرد، جدا از کیفیت و مرغوبیت، المان های مختلفی مورد بررسی و تحقیق قرار می گیرد و در فرمولاسیون این ایزوگام خیلی دقت می شود. برای داشتن کاری با کیفیت بالا دو مورد حائز اهیمت است: یکی استفاده از ایزوگام درجه یک که این عامل را باید به افراد با تجربه سپرد تا ایزوگام عالی را برای شما انتخاب کنند برای افراد مبتدی کمی سخت است که بخواهند ایزوگام خوب را تشخیص دهند. یکی از نشانه های ایزوگام عالی وجود علامت استاندارد بر روی ایزوگام مورد نظر می باشد.مورد دوم نصاب ایزوگام حرفه ای و کار بلد می باشد، نصاب ایزوگام باید تسلط کامل بر اجرای ایزوگام را داشته باشد تا بنواند ایزوگام را به صورت کاملا استاندارد اجرا کند که در آینده ی نزدیک دچار مشکل نشود و کاملا اصولی ایزوگام را نصب و به کارفرما تحویل دهد. با رعایت این دو مورد قطعا کاری با کیفیت بالا و دوام عالی خواهید داشت که حداقل ده سال عمر خواهد کرد. امروزه ایزوگام های متنوعی تولید و به بازار ارائه می شوند که انتخاب ایزوگام خوب از بین آن ها کار را سخته کرده در زیر به برخی از ایزوگام های خوب اشاره می نماییم: ایزوگام سایبان شرق دلیجان, ایزوگام بام گستر تهران, ایزوگام بام گستر دلیجان, ایزوگام غرب گستر شفق دلیجان, ایزوگام مرجان دلیجان, ایزوگام پشم شیشه ایران, ایزوگام سراپوش دلیجان و… .