یکی از سوالاتی که برای مشتری ها به وجود می آید این است که بهترین فصل برای نصب ایزوگام چه فصلی است ما در این مقاله این سوال شما را پاسخ می دهیم.در واقع این یک باور غلط است که نصب ایزوگام فقط در فصل تابستان امکان پذیر است و در واقع نصب ایزوگام در تمام فصول سال امکان پذیر است زیرا تیم های اجرا و نصب ایزوگام چه در فصل زمستان و چه در فصل تابستان تمام نکاتی که قبل از نصب باید انجام دهند را اجرا می کنند برای مثال قبل از نصب،پشت بام یا هر سازه ای را که قرا است عایق کاری کنند تمیز کرده و کاملا عاری از سنگ ریزه ها و خاک می کنند،و اینکه حرارتی که در نصب ایزوگام قرار است به ایزوگام دهند چه در تابستان و یا زمستان باید به اندازه باشد که ایزوگام را به سطح بچسباند و تنها این حرارت باید در زمستان به دلیل سرد بودن هوا مقدار بیشتری گرفته شود تا ایزوگام ذوب شود در نتیجه نصب ایزوگام په در زمستان و چه در فصل گرما تفاوتی ندارد.

بهترین فصل نصب ایزوگام

چند نکته برای نصب ایزوگام

با توجه به اینکه ایران دارای آب و هوایی ۴ فصل می باشد و اینکه در کدام مناطق آب و هوایی می توان ایزوگام را نصب کرد ، توصیه می شود که برای نصب  ایزوگام  به نکات زیر توجه شود.

  1. مناطقی که در ایران پر بارش هستند وعایق کاری سقف ساختمان هایی که نوسازند و در فصل تابستان به نازک کاری می رسند بسیار ضروری و مهم است.
  2. وقتی که باران می بارد رطوبت ایجاد شده باعث می شود بین ایزوگام و سطحی که ایزوگام کردید ، خوب نچسبد و کیفیت ایزوگام نصب شده را کاهش دهد. پس هنگام بارش باران از نصب ایزوگام خودداری کنید.