انجام نصب مجدد ایزوگام علاوه بر هزینه‌هایی که به دنبال دارد، سبب ایجاد دردسر و گرفتاری برای افراد می‌شود. جابجایی مصالح،چکه‌های باران از جمله‌ای این دردسرها و گرفتاری‌ها به شمار می‌رود.

افزایش عمر ایزوگام

 

در ادامه راهکارهایی که موجب افزایش طول عمر ایزوگام و کاهش هزینه و گرفتاری صاحبان منازل مسکونی و اداری و تجاری می‌شوند را مرور خواهیم نمود:

  1. زیرکار ایزوگام: تنظیم صحیح شیب سطح و زیرکاری با استحکام بالا یکی از عوامل مهم در عمر و کیفیت عملکرد ایزوگام به شمار می‌رود.
    برای مثال اگر ساختمان نوساز باشد، استفاده از بتن برای زیرسازی و یک لایه‌ی محافظ روی آن بهترین زیرسازی برای ایزوگام به شمار می‌رود.
  2. مهارت کارگر نصاب ایزوگام: مهارت و تجربه‌ی نصاب ایزوگام عامل دوم و مهم در کیفیت و عمر ایزوگام به شمار می‌رود. استفاده از افراد کم تجربه و با دقت کم که نصب ایزوگام را به درستی انجام ندهند، عمر ایزوگام را کاهش می‌دهد.و همچنین هزینه های اضافه ای را نیز در بر خواهد داشت.
  3. نوع و برند های ایزوگام: انتخاب ایزوگام معتبر با کیفیت بالا و ویژگی‌های مناسب با محل نصب یکی دیگر از عوامل مهم در این زمینه به شمار می‌رود. برای مثال نصب ایزوگام روی موزائیک به ایزوگامی با چسب قوی‌تر نیازمند است.یکی از معتبر ترین ایزوگام ها می توان به ایزوگام دلیجان اشاره نمود که برترین ایزوگام موجود در بازار ایران می باشد.
    تشخیص بهترین نوع و برند ایزوگام که با شرایط محل سازگاری بهتری داشته باشد، در مشاوره با افراد با تجربه و دانش کافی امکان‌پذیر می شود.

نصاب ایزوگام یا عایق های رطوبتی یکی از مهم ترین عوامل در انجام کاری به صورت استاندارد و بی نقص می باشد.نصاب حرفه ای تمامی استاندارد ها و مواردی مهمی که در نصب ایزوگام لازم است را مسلط بوده و عامل اصلی افزایش عمر ایزوگام نیز می باشد چون همه چیز به نصب صحیح ایزوگام بستگی دارد.

جهت اطلاع از قیمت روز ایزوگام کلیک نمایید.