نمایندگی و قیمت اجرا و نصب ایزوگام در مولوی


قیمت اجرا و نصب ایزوگام بام گستر دلیجان

قیمت اجرا و نصب ایزوگام در تهران

قیمت اجرا و نصب ایزوگام و قیرگونی

قیمت اجرا و نصب ایزوگام درجه یک

قیمت اجرا و نصب ایزوگام فویلدار

قیمت اجرا و نصب ایزوگام بهترین برند

قیمت اجرا و نصب ایزوگام شرق دلیجان

جهت مشاوره و هماهنگی قیمت و بازدید تماس بگیرید.

              تماس:    09197033050

ایزوگام پارسیان استفاده از برترین برند های ایزوگام در تهران و حومه همراه با کادری مجرب و حرفه ای در نصب و اجرا ایزوگام.قیمت ایزوگام با توجه به نوع ایزوگام مصرفی متفاوت است که این امر به دلیل مواد استفاده شده در تولید ایزوگام مورد نظر می باشد که در قیمت نهایی آن تاثیر گذار است. متراژ کار انجام شده با توجه به مصرف رول ایزوگام محاسبه می شود برای مثال پشت بامی متراژ تقریبی هشتاد متر را دارد، برای این کار تقریبا ده رول ایزوگام فرستاده میشود که یعنی صد متر مربع (1 متر در 10 متر) سپس بعد از اتمام کار یک ایزوگام باقی می ماند که معادل نود متر مربع می باشد، این متراژ مصرفی ضرب در قیمت ایزوگام می شود و در نهایت قیمت نهایی کار محاسبه میشود. شاید برای برخی از مشتریان این سوال بوجود بیاید که چه فصلی مناسب نصب ایزوگام می باشد که ایزوگام به بهترین شکل انجام شود؟ در اصل نصب ایزوگام در تمامی فصول سال امکان پذیر است و در هر فصلی از سال می توان بهترین اجرای ایزوگام را داشته و کاری با دوام و کیفیت بالا به مشتریان تحویل داد.اگر اصول نصب ایزوگام به صورت استاندارد در هنگام اجرا رعایت شود این باعث میشود که در تمام فصل های سال ایزوگام با نصب درجه یک برای مشتری انجام میشود. تمامی ایزوگام های مصرفی شرکت ایزوگام پارسیان از نوع دولایه و فویلدار می باشند و همراه با نشان استاندارد ایران برای مشتریان انجام میشود. ایزوگام نوعی عایق رطوبتی پیش ساخته است که از فرآورده های نفتی بدست می آید،کاربرد ایزوگام برای عایق بندی انواع سطوح از جمله:پشت بام، سرویس بهداشتی، استخر، دیوار و… کار آمد است و برای تمام سطح های نیازمند عایق بندی به کار می رود. شاید بسیاری از تاجران و خریدارانی که به تازگی قصد خرید جزئی و عمده ایزوگام سرد را دارند، از قیمت خرید و فروش این محصول و شرایط عرضه این محصول اطلاعی نداشته باشند و به همین دلیل نیز پیشنهاد می شود از طریق کارشناسان فروش ما اطلاعات فروش مورد نیاز خود در رابطه با قیمت ایزوگام به دست آورید. تنوع نمونه های ایزوگام تولید شده در کشور با فرمول های ویژه و خاص، انتخاب را برای خریداران دشوار می نماید. ایزوگام سردسیری دلیجان با تولید ویژه در کارخانه دلیجان یکی از بهترین گزینه های انتخابی است. ساختمان ها امروزه با توجه به تحولات بسیار زیاد در شرایط آب و هوایی، یکی از اصلی ترین مخاطبین نم و رطوبت و بارش محسوب می شوند و از این رو برای مقاوم سازی اصولی یک ساختمان باید از عایق های رطوبتی استاندارد و مناسب استفاده کرد. جایگزین شدن این عایق ها به جای دیگر محصولات مشابه که در گذشته کاربرد بسیاری داشت، امروزه علاوه بر بازدهی بیشتر، باعث کاهش هزینه های جاری برای مصرف کنندگان نیز شده است. ایزوگام سردسیری دلیجان با فرمول تولید ویژه، یکی از جدیدترین تولیدات کارخانه معتبر و ایرانی دلیجان است و این محصول تولید شده، قابلیت های مضاعفی را در خود جای داده است و بهترین انتخاب برای بام و دیگر مکان های مورد نظر برای نصب ایزوگام است. ایزوگام مناطق سردسیر با فرمول ویژه و به صورت سفارشی توسط شرکت ها و کارخانه ها از جمله شرکت ما تولید می گردد. به طور کل برای هر منظقه از فرمولاسیون خاص و حتی در بعضی موارد از مواد شیمیایی و مواد اولیه ی خاص استفاده می کنند.

در حال حاضر ‌کارخانه های تولید کننده ایزوگام در شهر دلیجان توانایی طراحی و تولید ایزوگام مناطق سردسیر با شرایط جوی مختلف و برای مناطق سردسیر، گرمسیر و معتدل خزری را دارا هستند. شرایط جوی مختلف تاثیر زیادی در تغییر و چگونگی طول عمر و مقاومت ایزوگام دارد و برهمین اساس نیز امروزه تولید ایزوگام برای ایزوگام مناطق سردسیر و گرمسیر توسط کارخانه ها به صورت تخصصی و سفارشی انجام می گردد. ایزوگام همواره به عنوان اولین انتخاب در نظر گرفته می شود و قابلیت سهولت در نصب، مقرون به صرفگی و دوام بالا، از مهم ترین ویژگی های این محصول است و برای معرفی آن به بازار می توان نمونه های جدید آن را در اختیار خریداران قرار داد. تولید ایزوگام سردسیری دلیجان با استفاده از متد های تولیدی جدید و استاندارد، فصل تازه ای را در تولید ایزوگام رقم زده است.
همانطور که از نام ایزوگام سردسیری پیداست، این ایزوگام اختصاصا برای مناطق سردسیر که دمای هوای آن منطقه در اکثر اوقات سال از صفر پایین تر باشد تولید شده است و میتواند عایقی کاربردی و مناسب محسوب شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با متخصصین و کارشناسان ما در این مرکز تماس حاصل نمایید.خرید بدون مشاوره سبب وارد آمدن خسارات جبران ناپذیری میشود. در رابطه با تولید ایزوگام برای مناطق سردسیر شرکت های تولیدی از یک فرمولاسیون خاص و ویژه استفاده می کنند و به عبارتی ویژگی های ظاهری از جمله ضخامت ایزوگام مناطق سردسیر و طول آن و همچنین در حوزه ی کیفی نیز درصد ایزوگام پلیمری مورد استفاده از آن ها و نوع اصلاح کننده به کار رفته در آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد.‌ برای داشتن کاری با کیفیت بالا دو مورد حائز اهیمت است: یکی استفاده از ایزوگام درجه یک که این عامل را باید به افراد با تجربه سپرد تا ایزوگام عالی را برای شما انتخاب کنند برای افراد مبتدی کمی سخت است که بخواهند ایزوگام خوب را تشخیص دهند. یکی از نشانه های ایزوگام عالی وجود علامت استاندارد بر روی ایزوگام مورد نظر می باشد.مورد دوم نصاب ایزوگام حرفه ای و کار بلد می باشد، نصاب ایزوگام باید تسلط کامل بر اجرای ایزوگام را داشته باشد تا بنواند ایزوگام را به صورت کاملا استاندارد اجرا کند که در آینده ی نزدیک دچار مشکل نشود و کاملا اصولی ایزوگام را نصب و به کارفرما تحویل دهد. با رعایت این دو مورد قطعا کاری با کیفیت بالا و دوام عالی خواهید داشت که حداقل ده سال عمر خواهد کرد. امروزه ایزوگام های متنوعی تولید و به بازار ارائه می شوند که انتخاب ایزوگام خوب از بین آن ها کار را سخته کرده در زیر به برخی از ایزوگام های خوب اشاره می نماییم: ایزوگام سایبان شرق دلیجان, ایزوگام بام گستر تهران, ایزوگام بام گستر دلیجان, ایزوگام غرب گستر شفق دلیجان, ایزوگام مرجان دلیجان, ایزوگام پشم شیشه ایران, ایزوگام سراپوش دلیجان و… .