ایزوگام دلیجان یکی از معتبر ترین برند های ایزوگام در داخل ایران و همچنین برخی از کشور های همسایه شناخته شده است،ایزوگام دلیجان انواعی مختلفی دارد که با توجه به خصوصیات ایزوگام قیمت ایزوگام متفاوت است.ایزوگام با کیفیت طول عمر بالا و همچنین مواد مرغوب عالی تهیه شده است.

برای شناختن ایزوگام مرغوب و با کیفیت نسبت به ایزوگام بی کیفیت نیاز به تخصص در این کار بوده و نمی توان از روی ظاهر ایزوگام تشخیص داد.

ایزوگام عایق رطوبتی است که برای روش های قدیمی (قیرگونی و آسفالت) عایق کاری تولید شده است که توانسته به خوبی بین عموم جا افتاده و محبوب شود.ایزوگام پارسیان ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام در تهران و حومه.

 

همان طور که می دانید تولید ایزوگام خوب و درجه یک به عوامل زیادی بستگی دارد که هریک قیمت گذاری انواع ایزوگام را در فصول مختلف سال تعیین می کند.

 

 

ایزوگام دلیجان درجه یک

موارد مصرف ایزوگام

ایزوگام را می توان در هر سازه ای که نیاز به آبندی داشته باشد استفاده و به کار برد مانند:پشت بام،استخر،سرویس های بهداشتی،دیوار و… .

اجرا و نصب ایزوگام باید توسط کارگران ماهر و با تجربه انجام شود زیرا یکی از دلایل افزایش طول عمر ایزوگام به روش صیحی نصب ایزوگام بستگی دارد و همچنین به نوع ایزوگام که این دو به هم وابسته هستند.

ایزوگام سال هاست که توانسته رتبه خوبی را در آبندی سازه ها به خود اختصاص دهد که همین امر باعث شده که افراد زیادی برای عایق کاری از ایزوگام استفاده نمایند که نسبت به روش های قدیمی هم ارزان تر و هم مقاوم تر است.