قیمت ایزوگام با توجه به نوع عایق و مواد اولیه ای که در تولید ایزوگام به کار می رود متفاوت است به خصوص استفاده از قیر پلیمری که بهترین نوع قیر می باشد.

ایزوگام دلیجان تنوع زیادی دارد و برای نصب و فروش انواع ایزوگام به عوامل مختلفی مانند متراژ کار و کاربرد های ایزوگام توجه می شود.ایزوگام عالی و درجه یک از مواد اولیه بسیار مرغوب ساخته می شود،که از همه مهم تر استفاده از قیر پالایشگاهی در ایزوگام می باشد.

 

قیمت های مختلف ایزوگام دلیجان

ایزوگام ارزان

اکثر مشتریانی که به دنبال عایق کاری و استفاده ایزوگام هستند بیشتر به دنبال ایزوگام هایی با قیمت ارزان می گردند که این امر مجوب میشود که ایزوگام نامرغوب را خریداری کرده و در آینده مجددا به مشکل برخورند که هزینه آنها دو برابر می شود.بنابراین سعی کنید که یک بار برای همیشه ایزوگام درجه یک خریداری و نصب نمایید که خیال خود را راحت کرده باشید.ایزوگام درجه یک باید نشان استاندارد را دارا باشد که این نشان دهنده مواد مرغوب در تولید ایزوگام استفاده شده است.توجه داشته باشید که ایزوگام درجه را هم باید بعد از نصب مراقبت هایی را انجام دهید که مهم ترین آن جلوگیری از افتادن اشیاء نوک تیز بر روی ایزوگام و صدمه دید آن می بشاد.

 

بهترین ایزوگام

بهترین ایزوگام به ایزوگامی گفته میشود که از قیر مرغوب و نشان استاندارد بر خوردار باشد.ایزوگام ها در دو نوع تک لایه و دولایه تولید و ارائه می شوند.

بهترین نوع ایزوگام باید از نوع دولایه و همچنین با روکش فویلدار باشد.بهترین ایزوگام را همراه با قیمت مناسب از ما بخواهید همین حالا تماس بگیرید.